Примеры переводов: Team Planner
Английский
Кыргызский
Use team colors for name plates.
Ат көрнөкчөгө топ түсүн колдонуу.
With the victory of the weak team.
Чабал команданын утушу менен.
Ask each team to choose a name for itself.
Ар бир тайпа өзүнө ат коюп алышы керек.
Victory of the second team - is denoted as "2"
Экинчи команданын утушу - “2” деп белгиленет:
Add up the score and announce the winning team.
Упайларды кошуп, жеңишке ээ болгон тайпаны атаңыз.
The objectives of the national team are the following:
Улуттук команданын милдеттери болуп төмөнкүлөр эсептелинет:
Activities, developed by the national core team members
Улуттук команданын мүчөлөрү тарабынан иштелип чыккан сабактардын фрагменттери
Victory of first team - is denoted in the program as "1"
Биринчи команданын утушу – программада “1” деп белгиленет:
Victory of the first or second team - is denoted as "12".
Биринчи же экинчи команданын утушу - “12” деп белгиленет.
Victory of the first team or a draw - is denoted as "1X".
Биринчи команданын утушу же эч ким уткан жок - “1Х” деп белгиленет.
Victory of the second team or a draw - is denoted as "X2".
Экинчи команданын утушу же эч ким уткан жок – “X2” деп белгиленет.
Start with one team and ask them one of the questions below.
Тайпалардын бирине төмөнкү суроолордун бирин узатып, ишке кирише бериңиз.
Be sure that everyone gives the winning team a round of applause.
Утушка ээ болгон тайпаны бардыгы куттуктап кол чабышат.
With the victory of the first team with the advantage of one goal.
Биринчи команда оюнду 1 гана голду ашык киргизүү менен уткан
Write the name of each team on a flipchart paper so that you can keep score.
Упайларды белгилеп туруу үчүн, ар бир тайпанын атын флипчарт кагазына жазып коюңуз.
experimental testing of materials, prepared by the national team, directly in schools;
Улуттук команда тарабынан даярдалган материалдарды мектептердин өзүндө эксперимент аркылуу текшерүү;
To win on the stake for such result it is necessary that the second team win or played in a draw.
Мындай жыйынтыкка акча сайганда утуу үчүн экинчи команда утушу же эч ким утпашы керек.
W1 Handicap (-2) bet wins only when the first team wins the game with the advantage of three goals.
П1 гандикап (-2) коюму биринчи команда оюнду кеминде 3 гол артыкчылык менен уткан учурда гана утат.
To win on the stake for such result it is necessary that the first team to win or played in a draw.
Мындай жыйынтыкка акча сайганда утуу үчүн биринчи команда утушу же эч ким утпашы керек.
The book provides lesson fragments, developed by the members of the National global education team.
Китепте Улуттук команданын мүчөлөрү иштеп чыккан сабактардын фрагменттери да келтирилген.
Можете поискать примеры использование слово Эл-Создук:
Team Planner