-
Тилдик ченталап
-
ТИЛДИК ЧЕНТАЛАП – талап, ага ылайык шайлоо укуктарына ээ болуу үчүн ошол мамлекеттин ырасмий (мамлекеттик) тилин, (болбосо ырасмий тилдердин бирин, болбосо ырасмий тилдердин баарын) билүү керек. Биркатар көп улуттуу (кээде сабаттуулуктун ченталабы түрүндө) мамлекеттерде таралган. КР Президенттигине КР мамлекеттик тилин билген жаран гана шайлана алгандыктан, Т. ч. КР Президенти үчүн белгиленген.
Примеры переводов: Тилдик ченталап
Кыргызский
Русский
маданий, тилдик жана руханий мурастарды сактоо үчүн жоопкерчилик;
Ответственность за сохранение культурной, языковой и духовного наследия;
орус тилинде окуган кыргыз, дунган, өзбек окуучуларында көп учурда тилдик чөйрөнүн жоктугу;
Отсутствие внутренней российской языковой среде для учеников кыргызском, дунган и узбекской национальности, обучающихся на русском;
Бул педагогдордун сабаттуулугунун деңгээли төмөндөп кеткен деп айтууга мүмкүндүк берет, бул колледждерде жана ЖОЖдордо мугалимдерди тилдик даярдоо методикасы менен байланышта болушу мүмкүн.
Эта зависимость показывает, что уровень грамотности учителей снизилась, что может быть связано с общей системы nguistic обучения в колледжах и университетах.
-башталгыч мектептердин окуучулары үчүн арналган тексттердин жана башка окуу материалдарынын ар түрдүүлүгүнө, кызыктуулугуна, окуу китептеринин жана окуу куралдарынын стилистикалык жана тилдик сапаттарына талаптарды күчөтүүгө.
Усильте необходимость разнообразия, исходных текстов и другого обучающего материала, предназначенного для учащихся начальной школы и стилистических и языковых качеств учебников и школьных путеводителях.
Примеры переводов: Тилдик ченталап
Кыргызский
Английский
маданий, тилдик жана руханий мурастарды сактоо үчүн жоопкерчилик;
responsibility for the preservation of the cultural, linguistic and spiritual heritage;
орус тилинде окуган кыргыз, дунган, өзбек окуучуларында көп учурда тилдик чөйрөнүн жоктугу;
absence of a domestic Russian language environment for pupils of Kyrgyz, Dungan, and Uzbek nationality who study in Russian;
Бул педагогдордун сабаттуулугунун деңгээли төмөндөп кеткен деп айтууга мүмкүндүк берет, бул колледждерде жана ЖОЖдордо мугалимдерди тилдик даярдоо методикасы менен байланышта болушу мүмкүн.
This dependence shows that the level of literacy of teachers has declined, which may be due to the overall system of nguistic training in colleges and universities.
-башталгыч мектептердин окуучулары үчүн арналган тексттердин жана башка окуу материалдарынын ар түрдүүлүгүнө, кызыктуулугуна, окуу китептеринин жана окуу куралдарынын стилистикалык жана тилдик сапаттарына талаптарды күчөтүүгө.
-Strengthen the need for diversity, source texts and other teaching material designed for primary school pupils and the stylistic and linguistic qualities of textbooks and school guidebooks.
Можете поискать примеры использование слово Эл-Создук:
Тилдик ченталап