Примеры переводов: Пайгамбар барына ыраазы.
Кыргызский
Русский
ыраазы
довольный
пайгамбар;
пророк;
ыраазы болуу
довольный
(2 Кор. 5:15). Терең ыраазы болсоң керек.
(2 Кор. 5:15) Наверно вы чувствовали глубокую благодарность.
Эгер алар пайгамбар болсо, алар эч качан ката кетиришмек эмес.
Если они были ангелами, они никогда бы не сделать какую-либо ошибку.
Европадагы мектеп мугалимдери менен мусулмандардан да ыраазы болгон каттарды алды.
Он также получает благодарные сообщения от учителей и последователей в Европе.
Мусулмандар Исаны (АС) суфизмдин устаты катары, руханий жолго көп көңүл бурган, эң чоң пайгамбар катары билип-таанышат.
Мусульмане считают Иисуса как мастера суфизма, величайшим пророком и посланником, который пришел, чтобы подчеркнуть духовный путь.
Мухамед Пайгамбар өкмөттүн өзгөчө башкаруу таризин белгилеп кеткен эмес, андыктан Куранда эч кандай өзгөчө саясий эскертүүлөр жок.
Это тот случай, что Пророк не предписывают какой-либо конкретной формы правления и без конкретного политического рецепта закреплено в Коране.
Аудитория «карыз реструктуризациясы», «акча девальвациясы», «приватизация» сыяктуу экономикалык терминдердин так чечмеленип беришине ыраазы болот.
Зрители оценят четкое заявление о том, что имеется в виду под "конверсии долга", "девальвация валюты", "приватизации", и другие точки зрения экономики.
Бирок мамлекеттик саясий ишмерлер менен парламенттин мүчөлөрү пайгамбар эмес деп айтуу менен, биз аларды күнөөлөп же айыптап жатпаганыбызды түшүнүшүбүз керек.
Но мы должны понимать, что это не обвинить государственных и членов парламентских органов, которые должны deter¬mine эти вещи, когда мы говорим они не ангелы.
Менин рухум Мухаммед пайгамбар исламдын негизги аяттарын, тазаака менен тавхидди, боорукер адилеттүүлүк менен Кудайдын жалгыз экендиги тууралуу айткандарын тыңдаган.
Моя душа слушала, как пророк Мухаммед проповедовал главных идей ислама, tazaaqa и таухид милосердную справедливость и единобожие.
Пайгамбар (САВ) башкарган салгылашуулардын биринде, ал (САВ) жактоочуларына мындай дейт: "Биз кичинекей согуштан кайтып, чоңураак согушка, чоңураак салгылашууга бара жатабыз".
В одном из сражений, что пророк вели, он сказал своим последователям: "Мы возвращались из меньшей войны в большей войне, к большей битве."
Жетинчи кылымдагы Мединадагы ислам тартиби (Мухаммед Пайгамбар орноткон) азыркы учурдагы мамлекеттин алгачкы мисалы болгон, бирок анын сүрөттөлүшү, көптөгөн саясий суроолорду жоопсуз калтырат.
Это может быть тот случай, когда исламский порядок в седьмом веке Медины (устанавливается Пророка) был первым примером современного государства, но описание этого выходит много политических вопросов нерешенными.
Мухаммед Пайгамбар: “Тарактын тиштери кандай текши болсо, адамдар дагы ошондой, адамдын улуту араб болсо эле, анын Кудайга ишенгендигин эске албаганда, араб эместерге караганда артыкчылыктуу абалда турбайт” деп айткан экен.
Как сказал Пророк: "Люди одинаковы как зубья расчески, нет превосходства араба над Неарабские кроме как на основании благочестия" (12).
Алардын айырмасы мусулман өлкөлөрүн, динге шарттуу мүнөздө гана ишенген мусулмандар башкарса, ислам өлкөлөрү Мухаммад Пайгамбар жазып кеткен диний жана социалдык назарияттарды колдонуу менен, мыйзамдык жана саясий тартипти орнотот.
Разница здесь оказывается на том, что мусульманские государства во главе с мусульманами, которые могли бы показать лишь номинальное уважение к своей религии в то время как исламские государства структурировать свои правовые и политические заказы вокруг пр
Ал (АС) "Мен рухмун, мен жолмун" дегенде, Мухаммед пайгамбар (САВ) "Ким мени көргөн болсо, ал Кудайды көргөн болот" деп айтканда, Мунун себеби, алар Кудайдын эн жакын куралы болуп калгандыгында, алар Кудайдын буусунун бир бөлүгү болуп калганынан, ошентип,
Когда он говорит: «Я дух, и Я есмь путь", и когда пророк Мухаммад сказал: "Видевший Меня видел Бога", то это потому, что они стали настолько инструментом Бога, они стали частью Божья команда - так, чтобы Божья воля была проявляться через й
Бүткүл адамзатка жана өзгөчө бизге, мусулмандарга, Пайгамбарыбыздын (САВ) жолун карманууда максатыбыз бул өзүбүздү эң жакшы түрдө Пайгамбарга (САВ) окшоштуруу, анан дагы Пайгамбар (САВ) бир сөзүндө айткандай "Өзүңүздү Кудайдын сапаттары менен жакшылагыла"
Для нас, людей, и, конечно, для нас, как мусульман, чья миссия, и цель которых в следующем путь пророка, чтобы сделать себя как очень как пророка. И пророк, в одном из своих высказываний, сказал: "Украсьте себя с атрибутами
Можете поискать примеры использование слово Эл-Создук:
Пайгамбар барына ыраазы.