ир. 1. беседа, разговоры; калаада эмине аңгеме бар? какие разговоры в городе? что нового в городе? аңгеме сал- 1) беседовать, вести беседу; 2) перен. учинить разгром; задать жару; 2. рассказ о былом; азыркы кепти ташташып, аңгемени башташып фольк. бросив разговоры о настоящем, они начали говорить о былом; 3. (в некоторых местах) серьёзная беседа солидных мужчин; 4. лит. рассказ; аңгеме дүкөн сал- см.дүкөн.
Дополнительные операции по выбранной словарной статьей
Хотите добавить эту статью в свои закладки? Добавить в мои закладки Вы должны войти чтобы система запомнила Ваши закладки. Закладка добавлена.
Копировать ссылку на перевод на этом сайте. Ссылка будет выглядеть как аңгеме
HTML ссылка :
Ссылка:
Если обнаружилиошибкуили неточности в словарной статье сообщите нам. Это поможет улучшить Эл-Сөздүк.
9Текст сообщения:
Контрольный вопрос (что вы не робот):Сколько будет 7 + 2? Ответ:
Отправить
– окуучулардын
таанып билүүлөрүн активдештирүү үчүн колдонулуучу окутуунун методдорунун бири.
Аде окуучулар мугалим же жолдоштору тарабынан коюлуучу суроолорго жооп берүү менен
жаңы билимдерге ээ болушат, өтүлгөн материалды кайталап бекемдешет. Ошондуктан
суроолор жаңы түшүнүктөрдү калыптандырууга, фактылардын, кубулуштардын жана процесстердин
арасындагы жаңы байланыштарды түзүүгө, билимдерди пайдаланууга арналып так,
түшүнүктүү формулировкаланышы зарыл. А. кезинде окуучулардын жекече
өзгөчөлүктөрү ачык көрүнөт. Алардын бирөө окуянын же кубулуштун мүнөздүү
белгилерин тез көрө билсе, экинчиси проблеманын мазмунун кыскача
формулировкалаганды жакшы билет, үчүнчүсү – процессти график түрүндө сүрөттөп
көрсөтүү менен калгандарга орчундуу жардам көрсөтөт. А. – психология жана пед.
илимдеринде адамдын психологиялык өзгөчөлүктөрүн (анын ишенимин, аракеттенүү
багытын, кызыгуусун, чөйрөгө жана адамдарга болгон мамилесин ж. б.) ошол
өзгөчөлүктөрдүн калыптануу шарттарын үйрөнүү максатында пайдаланылат. А-ни
ийгиликтүү өткөрүү үчүн, биринчиден, көрүнгөн суроолорду эле берүүгө болбойт,
мында негизгиси А-нин натыйжасында кайсыл маселе аныкталууга тийиш экендиги
эске алынууга тийиш, экинчиден, изилдөөчүнүн билгичтиги, даярдыгынын
күчтүүлүгү, өзүнө керектүү маалыматтарды түздөн түз байкоолордон топтоп
алуучулугу болууга тийиш; үчүнчүдөн, изилдөөчүнүн адамды өзүнө тарта билгичтиги,
анын адамга жасаган мамилесинин маданияттуулугу чоң роль ойнойт, ансыз
изилдөөчү А-ни суракка айландырып жиберүүсү ыктымал. Буга эч жол берилбейт.
– окуучулардын таанып билүүлөрүн активдештирүү үчүн колдонулуучу окутуунун методдорунун бири. Аде окуучулар мугалим же жолдоштору тарабынан коюлуучу суроолорго жооп берүү менен жаңы билимдерге ээ болушат, өтүлгөн материалды кайталап бекемдешет. Ошондуктан суроолор жаңы түшүнүктөрдү калыптандырууга, фактылардын, кубулуштардын жана процесстердин арасындагы жаңы байланыштарды түзүүгө, билимдерди пайдаланууга арналып так, түшүнүктүү формулировкаланышы зарыл. А. кезинде окуучулардын жекече өзгөчөлүктөрү ачык көрүнөт. Алардын бирөө окуянын же кубулуштун мүнөздүү белгилерин тез көрө билсе, экинчиси проблеманын мазмунун кыскача формулировкалаганды жакшы билет, үчүнчүсү – процессти график түрүндө сүрөттөп көрсөтүү менен калгандарга орчундуу жардам көрсөтөт. А. – психология жана пед. илимдеринде адамдын психологиялык өзгөчөлүктөрүн (анын ишенимин, аракеттенүү багытын, кызыгуусун, чөйрөгө жана адамдарга болгон мамилесин ж. б.) ошол өзгөчөлүктөрдүн калыптануу шарттарын үйрөнүү максатында пайдаланылат. А-ни ийгиликтүү өткөрүү үчүн, биринчиден, көрүнгөн суроолорду эле берүүгө болбойт, мында негизгиси А-нин натыйжасында кайсыл маселе аныкталууга тийиш экендиги эске алынууга тийиш, экинчиден, изилдөөчүнүн билгичтиги, даярдыгынын күчтүүлүгү, өзүнө керектүү маалыматтарды түздөн түз байкоолордон топтоп алуучулугу болууга тийиш; үчүнчүдөн, изилдөөчүнүн адамды өзүнө тарта билгичтиги, анын адамга жасаган мамилесинин маданияттуулугу чоң роль ойнойт, ансыз изилдөөчү А-ни суракка айландырып жиберүүсү ыктымал. Буга эч жол берилбейт.
Дополнительные операции по выбранной словарной статьей
Хотите добавить эту статью в свои закладки? Добавить в мои закладки Вы должны войти чтобы система запомнила Ваши закладки. Закладка добавлена.
Копировать ссылку на перевод на этом сайте. Ссылка будет выглядеть как АҢГЕМЕ
HTML ссылка :
Ссылка:
Если обнаружилиошибкуили неточности в словарной статье сообщите нам. Это поможет улучшить Эл-Сөздүк.
4Текст сообщения:
Контрольный вопрос (что вы не робот):Сколько будет 0 + 4? Ответ:
Отправить
зат.. 1. Кандайдыр бир жаңылык, окуя ж. б. жөнүндө айтылган сөз, сүйлөшүү. [Кычан].. агайынын аңгемесин кунтун коюп укту (Бейшеналиев). Акбар саанчылыкка дайындалгандар менен аңгеме өткөрүш үчүн келип отурган эле (Убукеев).
2. өт. Окуя; болгон жаңылык, кабар. Алмамбет, Сыргак эрдигин Аңгемесин карап ал («Манас»). Айылда кандай аңгемелер бар, айта отур.
3. ад. Каармандын турмушундагы кандайдыр бир окуя жөнүндө жазылган анчалык чоң эмес чыгарма.
Дополнительные операции по выбранной словарной статьей
Хотите добавить эту статью в свои закладки? Добавить в мои закладки Вы должны войти чтобы система запомнила Ваши закладки. Закладка добавлена.
Копировать ссылку на перевод на этом сайте. Ссылка будет выглядеть как аңгеме
HTML ссылка :
Ссылка:
Если обнаружилиошибкуили неточности в словарной статье сообщите нам. Это поможет улучшить Эл-Сөздүк.
-2Текст сообщения:
Контрольный вопрос (что вы не робот):Сколько будет 5 - 7? Ответ:
Отправить
Хотите добавить свой перевод для слово: "аңгеме"?Ввойти
Можете поискать примеры использование слово Эл-Создук: