Меню
Эл-Сөздүк

Үгүт материалы

ҮГҮТ МАТЕРИАЛЫ – шайлоо өнөктүгүнүн жүрүшүндө үгүт жүргүзүү шарттарына ылайык, шайлоо чакырыктарынын мазмунуна ээ болгон жана жалпы таратылып, жалпы жарыя кылына турган басма, угузма, көргөзмө ж. б. материалдар.

Үгүт материалы

Агитационные материалы

Примеры переводов: Үгүт материалы

Кыргызский Русский
үгүт агитация
2007-ЖЫЛДАГЫ ШАЙЛООЛОРДО САЯСЫЙ ПАРТИЯЛАРДЫН ҮГҮТ ӨНӨКТҮГҮНҮН ГЕНДЕРДИК АСПЕКТТЕРИ Гендерные аспекты предвыборной кампании в политических партиях выборов 2007 года.
2007-ЖЫЛДАГЫ ШАЙЛООЛОРДО САЯСЫЙ ПАРТИЯЛАРДЫН ҮГҮТ ӨНӨКТҮГҮНҮН ГЕНДЕРДИК АСПЕКТТЕРИ 26 Гендерные аспекты предвыборной кампании в политических партиях из 2007 ВЫБОРОВ 26
Шайлоо алдындагы үгүт иштерин натыйжалуу жүргүзүүдө партиянын ыктыярчылары чоң жардам беришет. волонтеры партии являются большим подспорьем для запуска эффективных избирательных кампаний.
Ошондуктан партиянын аялдар потенциалы үгүт ишин жүргүзүүдө алда канча натыйжалуу пайдаланылды. Женщины намного эффективнее при проведении агитационной работы, и это, как они были использованы.
Бул жерде сиз шайлоо алдындагы үгүт иштерин алып баруучу жамаатыңызга жана болочок жактоочуларыңызга жолугасыз. Это где вы встретите ваши будущие кадровые кампании и будущих сторонников.
Ата-Мекендин үгүт материалдары салыштырмалуу көп түрдүүлүгү, маалыматтык мазмуну жана массалык нускасы менен айырмаланган. «Ата Мекен» 's рекламный материал характеризуется будучи относительно разнообразны по своему содержанию и по своей массовым тиражом.
Бүтүндөй алганда үгүт өнөктүгүндө аялдардын өз алдынча жигердүү чагылдырылбай жана иш жүзүндө катары аялдын кесипкөйлүк мүнөзү көрсөтүлгөн жок деп айтууга болот. В целом можно сказать, что женщины не были спроектированы как активный и независимый в предвыборной кампании, и они практически не были показаны как профессионалов.
Мыкты стратегия жана каржы ресурстарын колдонуп, шайлоо алдындагы үгүт иштерин эң жогорку деңгээлде жүргүзүүгө болот, бирок шайлоодо жеңишке жетүүгө кепилдик берген бир дагы мыкты ыкма жок. Хорошая стратегия и финансовые ресурсы, необходимые для запуска хорошую избирательную кампанию, но нет ни одного доступны рецепт, который может гарантировать победу на выборах.
Мында да бийликтин партиясынын пайдасына бурулган бийликтиктин администрациялык ресурстан тышкары, үгүт кампаниясын уюштурууда кесипкөй ыкманын кемчилиги да оппозициялык партияларга каршы иштеди. Здесь снова помимо административных энергоресурсов, которые были в пользу партии власти, отсутствие профессионального подхода в организации предвыборной кампании также играл против оппозиционных партий.
Ошол эле учурда, көпчүлүк саясый партиялардын маалыматтык стратегиялары үгүт кампаниясынын эски калыбын пайдаланып, жарнамалык алга жылуу принцибинин өзү менен эмес, кишинин саны менен гана айырмаланды. В то же время, информация стратегия большинства политических партий использовали старые клише предвыборных кампаний, отличаясь лишь в количестве людей, но не так, как они способствовали сами.
Кыргыз Республикасында тигил же бул үгүт-жарнамалык кампанияларды электораттын кабылдашын, шайлоо алдындагы үгүт жана жарнама добуш берүү жыйынтыктарына таасирин жана башкаларды атайын изилдөө жокко эсе. В Кыргызской Республике нет специальных исследований по видом электората на те или иные предвыборные-рекламных кампаний, воздействие предвыборных кампаний и объявлений о результатах голосования.
Ак Жол үгүт материалы катарында негизинен бүткүл Бишкек боюнча илинген билборддорду пайдаланды, алар талапкерлерге караганда, «жаркын келечек» партиясы үчүн добуш берүүгө чакырган балдар менен жаштарды чагылдырды. "Ак-Жол" обычно используют рекламные щиты по всему Бишкеке, который показал не столько партийных кандидатов, детей и молодежи, которые обратились к людям, чтобы голосовать за партию с "светлое будущее".
Ак Жол, Ар Намыс, Ата Мекен, Туран жана КСДП партиялары технологиялык мааниде «алга илгерилегендерден» болуп чыкты, алар үгүт өнөктүгүндө мурда колдонулбаган маалымат каналдарын жана Интернеттин сайттарын пайдалана баштады. "Ак-Жол", "Ар-Намыс", "Ата Мекен", "Туран" и "СДПК" партии были «продвинутые» с технической точки зрения использования информационных каналов, ранее не используемые и интернет-сайты в своих предвыборных кампании.
Ар Намыс саясий партиясы өзүнүн лидерине - бардык региондордо жакшы белгилүү болгон саясатчы Феликс Куловго басым жасаган, анын фотосүрөттөрү партиянын үгүт өнөктүгүнүн медиапродуктуларынын бардык түрлөрүндө сунуш кылынган. "Ар-Намыс" политическая партия сделала ставку на харизматического образа своего лидера, политика Феликса Кулова, который был хорошо известен во всех регионах country.His фотографии была широко распространена в средствах массовой информации во время предвы
иш таштоолорго катышууга, шайлоо өнөктүктөрүнүн жана референдумдардын мезгилинде шайлоо алдындагы үгүт жүргүзүү, ошондой эле мамлекеттик бийлик жана жергиликтүү өзалдынча башкаруу органдарынын иштешин буза турган иш-аракеттерди жасоо; принять участие в забастовках, заниматься пропагандой во время избирательных кампаний и референдумов, а также участвовать в мероприятиях, которые находятся в пути государственной власти и функционирования местного самоуправления;
Эгерде патент алууга өтүнмө берилген датага карата ошол селекциялык жетишкендиктин үрөнү же асыл тукумдук материалы селекциячы, анын укук мурастоочусу тарабынан же алардын макулдугу менен селекциялык жетишкендик жаңы деп эсептелет, эгерде: Разнообразие растений и порода животных считаются новыми, если на дату подачи заявки на выдачу патента семена или племенной материал данного сорта или породы не были проданы или иным образом переданы другим лицам
Республикада, бул, мисалы, Россиянын Мамлекеттик Думасынын тарыхында болгондой (Женщины России) же «эски» көп партиялуу демократиялык өлкөлөрдөгүдөй аял -талапкерлерди көтөрүү боюнча үгүт кампаниясын жетиштүү деңгээлде уюштуруу практикасы да жок. Там нет профессиональной организацией в республике по продвижению женщин-кандидатов, поскольку есть, например, в истории Государственной Думы России (женсчины России) или как обычно и традиционно происходит в странах с "старой" мульти-па
Үгүт кампаниясынын медиапродуктуларынын ичинде акысыз телекөрсөтүү жарнамасы, теледебаттарга катышуу, газеталарга жарыя түрүндө мамлекет тарабынан кепилдик кылынган пакет, ошондой эле, шайлоо алдындагы фонддордун өз каражаттарына чыгарылган продукциялар б Среди медиа-продуктов предвыборной кампании каждая сторона получила госпакет в форме свободной телевизионной рекламы, участия в телевизионных дебатах, объявлений в газетах, а также производства печатной использованием предвыборную фу
Сатып өткөрүү учурунда товарлар топтомунун наркынын өзгөрүүсүн чагылдырган көрсөткүч. Айкын бир буюмду же негизги сапаттык параметрлери, чийки заты, материалы жана аны өндүрүү учурундагы технологиялык процесстери боюнча бири-бирине окшош келген продукциялардын бир түрдүү тобун товарлардын топтому катары түшүнүү зарыл. Индекс, базалык баанын өзгөрүүсүн же ички өнөр жай өндүрүшүнүн алкагында өндүрүүчүлөр баасынын өзгөрүүсүн чагылдырат. Показатель, отражающий изменение стоимости набора товаров-представителей при ее реализации. В качестве товаров-представителей принимаются конкретные изделия или однородные группы продукции, близкие по основным качественным параметрам, используемому сырью, материалу и технологическому процессу при ее производстве. Индекс показывает изменение базовых цен или цен производителя в рамках внутреннего промышленного производства.

Примеры переводов: Үгүт материалы

Кыргызский Английский
үгүт agitation
2007-ЖЫЛДАГЫ ШАЙЛООЛОРДО САЯСЫЙ ПАРТИЯЛАРДЫН ҮГҮТ ӨНӨКТҮГҮНҮН ГЕНДЕРДИК АСПЕКТТЕРИ GENDER ASPECTS OF THE PRE-ELECTION CAMPAIGN IN THE POLITICAL PARTIES OF THE 2007 ELECTIONS.
2007-ЖЫЛДАГЫ ШАЙЛООЛОРДО САЯСЫЙ ПАРТИЯЛАРДЫН ҮГҮТ ӨНӨКТҮГҮНҮН ГЕНДЕРДИК АСПЕКТТЕРИ 26 GENDER ASPECTS OF THE PRE-ELECTION CAMPAIGN IN THE POLITICAL PARTIES OF THE 2007 ELECTIONS 26
Шайлоо алдындагы үгүт иштерин натыйжалуу жүргүзүүдө партиянын ыктыярчылары чоң жардам беришет. Party volunteers are a great help for running effective elections campaigns.
Ошондуктан партиянын аялдар потенциалы үгүт ишин жүргүзүүдө алда канча натыйжалуу пайдаланылды. Women were much effective in carrying out campaigning work and that is how they were used.
Бул жерде сиз шайлоо алдындагы үгүт иштерин алып баруучу жамаатыңызга жана болочок жактоочуларыңызга жолугасыз. This is where you will meet your future campaign staff and future supporters.
Ата-Мекендин үгүт материалдары салыштырмалуу көп түрдүүлүгү, маалыматтык мазмуну жана массалык нускасы менен айырмаланган. "Ata Meken"'s promotional material was characterized by being relatively diverse in its content and by its mass circulation.
Бүтүндөй алганда үгүт өнөктүгүндө аялдардын өз алдынча жигердүү чагылдырылбай жана иш жүзүндө катары аялдын кесипкөйлүк мүнөзү көрсөтүлгөн жок деп айтууга болот. On the whole it is possible to say that women were not projected as active and independent in the pre-election campaign and they were practically not shown as professionals.
Мыкты стратегия жана каржы ресурстарын колдонуп, шайлоо алдындагы үгүт иштерин эң жогорку деңгээлде жүргүзүүгө болот, бирок шайлоодо жеңишке жетүүгө кепилдик берген бир дагы мыкты ыкма жок. A good strategy and financial resources are necessary to run a good election campaign, but there is no one recipe available which can guarantee electoral victory.
Мында да бийликтин партиясынын пайдасына бурулган бийликтиктин администрациялык ресурстан тышкары, үгүт кампаниясын уюштурууда кесипкөй ыкманын кемчилиги да оппозициялык партияларга каршы иштеди. Here again apart from the administrative power resources, which were in favor of the party in power, the lack of a professional approach in the organization of the pre-election campaign also played against the opposition parties.
Ошол эле учурда, көпчүлүк саясый партиялардын маалыматтык стратегиялары үгүт кампаниясынын эски калыбын пайдаланып, жарнамалык алга жылуу принцибинин өзү менен эмес, кишинин саны менен гана айырмаланды. At the same time,the information strategy of the majority of the political parties used the old cliches of pre-election campaigns, differing only in the number of people, but not in the way they promoted themselves.
Кыргыз Республикасында тигил же бул үгүт-жарнамалык кампанияларды электораттын кабылдашын, шайлоо алдындагы үгүт жана жарнама добуш берүү жыйынтыктарына таасирин жана башкаларды атайын изилдөө жокко эсе. In the Kyrgyz Republic there is no special research on the electorate's views on those or other pre-election-advertising campaigns, the impact of the pre-election campaigns and the advertisements of the results of voting.
Ак Жол үгүт материалы катарында негизинен бүткүл Бишкек боюнча илинген билборддорду пайдаланды, алар талапкерлерге караганда, «жаркын келечек» партиясы үчүн добуш берүүгө чакырган балдар менен жаштарды чагылдырды. "Ak-Jol" in general used billboards all over Bishkek, which featured not so much party candidates as children and youth, who appealed to people to vote for the party with a "bright future".
Ак Жол, Ар Намыс, Ата Мекен, Туран жана КСДП партиялары технологиялык мааниде «алга илгерилегендерден» болуп чыкты, алар үгүт өнөктүгүндө мурда колдонулбаган маалымат каналдарын жана Интернеттин сайттарын пайдалана баштады. The "Ak-Jol", "Ar Namys", "Ata Meken", "Turan" and the "SDPK" parties were "advanced" from a technical point of view using information channels not used before and Internet sites in their pre-election campaigns.
Ар Намыс саясий партиясы өзүнүн лидерине - бардык региондордо жакшы белгилүү болгон саясатчы Феликс Куловго басым жасаган, анын фотосүрөттөрү партиянын үгүт өнөктүгүнүн медиапродуктуларынын бардык түрлөрүндө сунуш кылынган. The "Ar Namys" political party made a stake at the charismatic image of their leader, the politician Felix Kulov, who was well known in all the regions of the country.His photograph was widespread throughout the media during the party's pre-election campa
иш таштоолорго катышууга, шайлоо өнөктүктөрүнүн жана референдумдардын мезгилинде шайлоо алдындагы үгүт жүргүзүү, ошондой эле мамлекеттик бийлик жана жергиликтүү өзалдынча башкаруу органдарынын иштешин буза турган иш-аракеттерди жасоо; take part in strikes, engage in propaganda during election campaigns and referendums, and participate in actions that are in the way of state government and local self-governance functioning;
Эгерде патент алууга өтүнмө берилген датага карата ошол селекциялык жетишкендиктин үрөнү же асыл тукумдук материалы селекциячы, анын укук мурастоочусу тарабынан же алардын макулдугу менен селекциялык жетишкендик жаңы деп эсептелет, эгерде: A variety of plants and a breed of animals shall be Considered new, if on the date of filing of application for Issuance of a patent, the seeds or pedigree material of a given Variety or a breed had not been sold nor otherwise transferred to other persons
Республикада, бул, мисалы, Россиянын Мамлекеттик Думасынын тарыхында болгондой (Женщины России) же «эски» көп партиялуу демократиялык өлкөлөрдөгүдөй аял -талапкерлерди көтөрүү боюнча үгүт кампаниясын жетиштүү деңгээлде уюштуруу практикасы да жок. There is no professional organization in the republic for the promotion of women- candidates as there is, for example, in the history of the State Duma of Russia (Zhenschiny Rossii) or as typically and traditionally occurs in countries with "old" multi-pa
Үгүт кампаниясынын медиапродуктуларынын ичинде акысыз телекөрсөтүү жарнамасы, теледебаттарга катышуу, газеталарга жарыя түрүндө мамлекет тарабынан кепилдик кылынган пакет, ошондой эле, шайлоо алдындагы фонддордун өз каражаттарына чыгарылган продукциялар б Among the media-products of the pre-election campaign each party was given a state package in the form of free television advertising, participation in television debates, advertisements in newspapers, as well as a production printed using pre-election fu
Сатып өткөрүү учурунда товарлар топтомунун наркынын өзгөрүүсүн чагылдырган көрсөткүч. Айкын бир буюмду же негизги сапаттык параметрлери, чийки заты, материалы жана аны өндүрүү учурундагы технологиялык процесстери боюнча бири-бирине окшош келген продукциялардын бир түрдүү тобун товарлардын топтому катары түшүнүү зарыл. Индекс, базалык баанын өзгөрүүсүн же ички өнөр жай өндүрүшүнүн алкагында өндүрүүчүлөр баасынын өзгөрүүсүн чагылдырат.

Можете поискать примеры использование слово Эл-Создук: