Menu
Эл-Сөздүк

Кыргызча-орусча сөздүк

Кыргызско-русский словарь

Examples of translations: Кыргызча-орусча сөздүк

Kyrghyz Russian
орусча на русском.
кыргызча на кыргызском языке.
«Сөздүк запасы» блогу. Раздел Словарь.
орусча кыргызча сөздүк Русско-киргизский словарь
Мен кыргызча сүйлөй албайм Я не умею говорить по-кыргызски
Кагаз төшөм, орусча бумажная подстилка
Сөздүк көндүмдү өнүктүрүү сабакта эле эмес үй-бүлөдө да болот. Словесное знание развивается не только во время занятий, но и в семье.
2001-жыл салыштырганда окуучулардын сөздүк запасы 10,2%га төмөндөп кеткен. Словарный запас учащихся по сравнению с 2001, сократилось на 10,2%.
окуучулардын сөзүн өнүктүрүүгө жана сөздүк запасын толуктоого көңүл бурууга; #ИМЯ?
Ар кандай тапшырмаларда сөздүк көндүмдөрдү көрсөтүү деңгээли ар түрдүү жана 31,2%дан 83,7%га чейин өзгөрөт. Уровень речевого мастерства варьируется в разных заданий cetween 31,2% и 83,7%.
Окутуучу кыргыз тилиндеги мектептерде тапшырманы 79,0%, орусча - 74,4%, ал эми өзбекче - 62,1 окуучу аткара алышты. В школах с учениками учат на кыргызском, 79,0% школьников прошли, на русском - 74,4% и узбекско - 62,1%.
Сөздүк запасы жана грамматика ошондой эле бир эле учурда атайын түзүлгөн 1-4-тесттин тапшырмаларында текшерилди. Словарь и грамматика также были протестированы в соответствии специально разработанных тестовых заданий 1-4.
Башталгыч мектептин окуучуларынын сөздүк запасынын азайышы балдардын сөзүн жакырлантат, сүйлөшүү үчүн сөзүн өтө азайтат. Уменьшается словарный запас учащихся в начальных школах влияет детской речи и снижает словарный запас общения до минимума.
Сөздүк көндүмдү өнүктүрүүнүн төмөнкү деңгээли сабактарда мугалим көп сүйлөп, ал эми окуучулар маалыматты пассивдүү кабыл аларын айтып турат. Низкий уровень развития речевого мастерства показывает, что учителя делают большую часть выступая классов и учеников просто пассивно воспринимают информацию.
Сөздүк көндүмдөрдү 41,3% окуучу ийгиликтүү керсөтүштү, алардын ичинде 39,1% окуучу чыргыз тилинде окугандар, 44,9% - орус тилинде окугандар жана 44,0% - өзбек тилинде окугандар. 41,3% учеников прошли секцию - 39,1% учеников школ с кыргызским языком обучения, 44,9% - учащихся из школ с преподаванием на русском и 44,0% - узбекский.
Окуучулардын сөз көндүмдөрүнүн жогорку эмес деңгээли окутуунун бардык тилдери жана бардык сабактар боюнча окуучулардын сөздүк запасын толуктоо жана кеңейтүү зарылдыгы жөнүндө айгинелейт. Низкий уровень вербальных навыков предполагает необходимость пополнить и расширить словарный запас ученикам во всех изученных языков и предметов.
Сабаттуулукка тестке 30 тапшырма кирген, алар темөнкү блокторду камтыйт: окуу жана түшүнүү, сабаттуу жазууга көндүмдөр, сөздүк запасын пайдалана билүү, ойду жазуу жүзүндө туюнта билүү көндүмү. Тест Грамотность составили 30 заданий разбиты на следующие разделы: чтение и понимание, навыки письма и способность использовать словарный запас и выражение мыслей в письменной форме.
2005- жылдагы тесттин тапшырмалары сөздүк, грамматикалык, орфографиялык, пунктуациялык жана турмуштук кендүмдөрдү аныктоого карата түзүлдү, функционалдык сабаттуулукту текшерүүгө суроолор биринчи жолу киргизилди. Задачи для теста 2005 были разработаны, чтобы показать оральный, грамматику, орфографию, пунктуацию и жизненных навыков и впервые были включены вопросы о функциональной грамотности.
Мисалы, окуу жана түшүнүү 5-7, 12-16, 23-28-тесттеринин тапшырмалары боюнча бөлүштүрүлгөн; ойду жазуу жүзүндө туюнтуу жана грамматика 8-11,1 9-22-тесттик суроолордо бир мезгилде бир тапшырмада текшерилди; сөздүк запасын пайдалана билүү жана алардын 29-30- Например, чтение и понимание прочитанного был протестирован в назначениях 5-7, 12-16 и 23-28, написано выражение и грамматика, испытывали одновременно в одном назначении в тестовых вопросов 8-11 и 19-22; Возможность использования лексики и правильно понят
сөздүк мүнөзү жок айрым тамгадан, сандан, тамгалардын жана (же) сандардын айкалышынан, тилдин өзүнчө үчтөн кем эмес бирдигинен аралашып туруучу жалпыга таанылган аталыштар (компания, ассоциация ж.б.), ошондой эле тилдеги демейдеги сөздөрдү (эл аралык, жал те, состоящие из отдельных фигур или букв и (или) деятелей невербального характера, состоящих из комбинации менее трех отдельных единиц языка общепринятых названий (компаний, ассоциаций и т.д.), а также типичные слова в

Examples of translations: Кыргызча-орусча сөздүк

Kyrghyz English
орусча in Russian.
кыргызча in kyrgyz.
«Сөздүк запасы» блогу. The Vocabulary section.
орусча кыргызча сөздүк
Мен кыргызча сүйлөй албайм I don't speak Kyrgyz
Кагаз төшөм, орусча бумажная подстилка paper deck
Сөздүк көндүмдү өнүктүрүү сабакта эле эмес үй-бүлөдө да болот. Verbal proficiency develops not only during classes, but also in the family.
2001-жыл салыштырганда окуучулардын сөздүк запасы 10,2%га төмөндөп кеткен. The vocabulary of pupils compared to 2001, has fallen by 10.2%.
окуучулардын сөзүн өнүктүрүүгө жана сөздүк запасын толуктоого көңүл бурууга; -Pay attention to developing verbal ability and increasing vocabulary.
Ар кандай тапшырмаларда сөздүк көндүмдөрдү көрсөтүү деңгээли ар түрдүү жана 31,2%дан 83,7%га чейин өзгөрөт. The level of verbal proficiency varies in different assignments cetween 31.2% and 83.7%.
Окутуучу кыргыз тилиндеги мектептерде тапшырманы 79,0%, орусча - 74,4%, ал эми өзбекче - 62,1 окуучу аткара алышты. In schools with pupils being taught in Kyrgyz, 79.0% of schoolchildren passed, in Russian - 74.4% and Uzbek - 62.1 %.
Сөздүк запасы жана грамматика ошондой эле бир эле учурда атайын түзүлгөн 1-4-тесттин тапшырмаларында текшерилди. Vocabulary and grammar were also tested under specially designed test assignments 1-4 .
Башталгыч мектептин окуучуларынын сөздүк запасынын азайышы балдардын сөзүн жакырлантат, сүйлөшүү үчүн сөзүн өтө азайтат. The reduced vocabulary of pupils in primary schools affects children's speech and reduces the vocabulary of communication to a minimum.
Сөздүк көндүмдү өнүктүрүүнүн төмөнкү деңгээли сабактарда мугалим көп сүйлөп, ал эми окуучулар маалыматты пассивдүү кабыл аларын айтып турат. The low level of development of verbal proficiency indicates that teachers do the bulk of speaking during classes and pupils just passively absorb information.
Сөздүк көндүмдөрдү 41,3% окуучу ийгиликтүү керсөтүштү, алардын ичинде 39,1% окуучу чыргыз тилинде окугандар, 44,9% - орус тилинде окугандар жана 44,0% - өзбек тилинде окугандар. 41.3% of pupils passed this section - 39.1 % of pupils of schools being taught in Kyrgyz, 44.9% - of pupils from schools teaching in Russian and 44.0% - Uzbek.
Окуучулардын сөз көндүмдөрүнүн жогорку эмес деңгээли окутуунун бардык тилдери жана бардык сабактар боюнча окуучулардын сөздүк запасын толуктоо жана кеңейтүү зарылдыгы жөнүндө айгинелейт. The low level of verbal skills implies the need to replenish and expand pupils vocabulary in all studied languages and subjects.
Сабаттуулукка тестке 30 тапшырма кирген, алар темөнкү блокторду камтыйт: окуу жана түшүнүү, сабаттуу жазууга көндүмдөр, сөздүк запасын пайдалана билүү, ойду жазуу жүзүндө туюнта билүү көндүмү. The Literacy test comprised 30 assignments broken down into the following sections: reading and comprehension, writing skills and ability to use vocabulary and expression of thoughts in writing.
2005- жылдагы тесттин тапшырмалары сөздүк, грамматикалык, орфографиялык, пунктуациялык жана турмуштук кендүмдөрдү аныктоого карата түзүлдү, функционалдык сабаттуулукту текшерүүгө суроолор биринчи жолу киргизилди. The tasks for the 2005 test were designed to show oral, grammar, spelling, punctuation and life skills and for the first time contained questions on functional literacy.
Мисалы, окуу жана түшүнүү 5-7, 12-16, 23-28-тесттеринин тапшырмалары боюнча бөлүштүрүлгөн; ойду жазуу жүзүндө туюнтуу жана грамматика 8-11,1 9-22-тесттик суроолордо бир мезгилде бир тапшырмада текшерилди; сөздүк запасын пайдалана билүү жана алардын 29-30- For example, reading and reading comprehension was tested in assignments 5-7, 12-16 and 23-28, written expression and grammar were tested simultaneously in one assignment in test questions 8-11 and 19-22; ability to use vocabulary and correctly understand
сөздүк мүнөзү жок айрым тамгадан, сандан, тамгалардын жана (же) сандардын айкалышынан, тилдин өзүнчө үчтөн кем эмес бирдигинен аралашып туруучу жалпыга таанылган аталыштар (компания, ассоциация ж.б.), ошондой эле тилдеги демейдеги сөздөрдү (эл аралык, жал the ones consisting of separate figures or letters and (or) figures of non-verbal nature, consisting of combination of less than three separate language units of generally accepted names (companies, associations and etc.), as well as typical words in the

Можете поискать примеры использование слово Эл-Создук: