Меню
Эл-Сөздүк
Найдены по другим направлениям

сөздүк

словарь;
кыргызча-орусча сөздүк киргизско-русский словарь;
түшүндүрмөлүү сөздүк толковый словарь;
энциклопедиялык сөздүк энциклопедический словарь.
Перевести через онлайн Переводчик
Негизги мүнөздөмөлөрү
Сөз түркүмүЗат атооч
Жекелик сансөздүк
Көптүк сансөздүктөр
Жөндөлүшү - "сөздүк"
Жекелик сан
ЖөндөмөлөрЖекелик сан
Атооч Ким? Эмне?сөздүк
Илик Кимдин? Эмненин?сөздүктүн
Барыш Кимге? Эмнеге?сөздүккө
Табыш Кимди? Эмнени?сөздүктү
Жатыш Кимде? Эмнеде?сөздүктө
Чыгыш Кимде? Эмнеде?сөздүктөн
Көптүк сан
ЖөндөмөлөрКөптүк сан
Атооч Кимдер? Эмнелер?сөздүктөр
Илик Кимдердин? Эмнелердин?сөздүктөрдүн
Барыш Кимдерге? Эмнелерге?сөздүктөргө
Табыш Кимдерди? Эмнелерни?сөздүктөрдү
Жатыш Кимдерде? Эмнелерде?сөздүктөрдө
Чыгыш Кимдерден? Эмнелерден?сөздүктөрдөн

Котормолордун мисалдары: сөздүк

Кыргызча Орусча
орусча кыргызча сөздүк Русско-киргизский словарь
2001-жыл салыштырганда окуучулардын сөздүк запасы 10,2%га төмөндөп кеткен. Словарный запас учащихся по сравнению с 2001, сократилось на 10,2%.
окуучулардын сөзүн өнүктүрүүгө жана сөздүк запасын толуктоого көңүл бурууга; #ИМЯ?
Ар кандай тапшырмаларда сөздүк көндүмдөрдү көрсөтүү деңгээли ар түрдүү жана 31,2%дан 83,7%га чейин өзгөрөт. Уровень речевого мастерства варьируется в разных заданий cetween 31,2% и 83,7%.
Башталгыч мектептин окуучуларынын сөздүк запасынын азайышы балдардын сөзүн жакырлантат, сүйлөшүү үчүн сөзүн өтө азайтат. Уменьшается словарный запас учащихся в начальных школах влияет детской речи и снижает словарный запас общения до минимума.
Окуучулардын сөз көндүмдөрүнүн жогорку эмес деңгээли окутуунун бардык тилдери жана бардык сабактар боюнча окуучулардын сөздүк запасын толуктоо жана кеңейтүү зарылдыгы жөнүндө айгинелейт. Низкий уровень вербальных навыков предполагает необходимость пополнить и расширить словарный запас ученикам во всех изученных языков и предметов.
Сабаттуулукка тестке 30 тапшырма кирген, алар темөнкү блокторду камтыйт: окуу жана түшүнүү, сабаттуу жазууга көндүмдөр, сөздүк запасын пайдалана билүү, ойду жазуу жүзүндө туюнта билүү көндүмү. Тест Грамотность составили 30 заданий разбиты на следующие разделы: чтение и понимание, навыки письма и способность использовать словарный запас и выражение мыслей в письменной форме.
2005- жылдагы тесттин тапшырмалары сөздүк, грамматикалык, орфографиялык, пунктуациялык жана турмуштук кендүмдөрдү аныктоого карата түзүлдү, функционалдык сабаттуулукту текшерүүгө суроолор биринчи жолу киргизилди. Задачи для теста 2005 были разработаны, чтобы показать оральный, грамматику, орфографию, пунктуацию и жизненных навыков и впервые были включены вопросы о функциональной грамотности.
Мисалы, окуу жана түшүнүү 5-7, 12-16, 23-28-тесттеринин тапшырмалары боюнча бөлүштүрүлгөн; ойду жазуу жүзүндө туюнтуу жана грамматика 8-11,1 9-22-тесттик суроолордо бир мезгилде бир тапшырмада текшерилди; сөздүк запасын пайдалана билүү жана алардын 29-30- Например, чтение и понимание прочитанного был протестирован в назначениях 5-7, 12-16 и 23-28, написано выражение и грамматика, испытывали одновременно в одном назначении в тестовых вопросов 8-11 и 19-22; Возможность использования лексики и правильно понят
сөздүк мүнөзү жок айрым тамгадан, сандан, тамгалардын жана (же) сандардын айкалышынан, тилдин өзүнчө үчтөн кем эмес бирдигинен аралашып туруучу жалпыга таанылган аталыштар (компания, ассоциация ж.б.), ошондой эле тилдеги демейдеги сөздөрдү (эл аралык, жал те, состоящие из отдельных фигур или букв и (или) деятелей невербального характера, состоящих из комбинации менее трех отдельных единиц языка общепринятых названий (компаний, ассоциаций и т.д.), а также типичные слова в

Можете поискать примеры использование слово Эл-Создук: