Меню
Эл-Сөздүк

кызыксыз

сын. Кызыгы жок, кызыга турган эмес, көңүлдү өзүнө бура албаган.

Примеры переводов: кызыксыз

Кыргызский Русский
Бухгалтердик иште чоңураак же кичирээк сандарды колдонгон дүйнөдө жашаган адамдар үчүн, ал маанисиз, кызыксыз нерсе болуп калмак. Было бы абсолютно неинтересны, несущественно, для людей, были ли они, живущих в мире с большими или меньшими цифрами, которые будут использоваться для учета и отчетности.
Көпчүлүк адамдар үчүн алар анчейин кызыксыз болуп көрүнүшү мүмкүн, же, балким, үйрөнүүгө татаалдыр, бирок алар биздин экономикалык коопсуздугубуздун негизи экендигин эсибизден чыгарбашыбыз керек. Они не очень интересны для многих людей; они не так легко изучить; но есть некоторые основания говорить, что они имеют основополагающее значение для сохранения своей собственной экономической безопасности.
Үй-бүлөлөрдүн белгилүү социалдык- экономикалык абалына байланыштуу (анын төмөнкү деңгээлин өздөрүнүн анкеталарында мугалимдер белгилешет) сунуш кылынган тексттердин мазмуну окуучулар же турмуштук тажрыйбасы жоктор үчүн кызыксыз, маанисиз болушу мүмкүн. Содержание некоторых текстах, связанных с социально-экономическим статусом семьи (низкий уровень, который был отмечен учителей в анкетах) может быть неинтересно и неважно для школьников или далеки от их жизненного опыта.

Примеры переводов: кызыксыз

Кыргызский Английский
Бухгалтердик иште чоңураак же кичирээк сандарды колдонгон дүйнөдө жашаган адамдар үчүн, ал маанисиз, кызыксыз нерсе болуп калмак. It would be absolutely uninteresting, immaterial, for people whether they were living in a world with larger or smaller figures to be used for accounting and bookkeeping.
Көпчүлүк адамдар үчүн алар анчейин кызыксыз болуп көрүнүшү мүмкүн, же, балким, үйрөнүүгө татаалдыр, бирок алар биздин экономикалык коопсуздугубуздун негизи экендигин эсибизден чыгарбашыбыз керек. They are not very interesting to many people; they are not easy to study; but there is some reason to say they are fundamental for the preservation of one’s own economic safety.
Үй-бүлөлөрдүн белгилүү социалдык- экономикалык абалына байланыштуу (анын төмөнкү деңгээлин өздөрүнүн анкеталарында мугалимдер белгилешет) сунуш кылынган тексттердин мазмуну окуучулар же турмуштук тажрыйбасы жоктор үчүн кызыксыз, маанисиз болушу мүмкүн. The contents of some texts related to the social-economic status of families (the low level of which was noted by teachers in the questionnaires) could be uninteresting and unimportant for pupils or far removed from their life experience.

Можете поискать примеры использование слово Эл-Создук: