Меню
Эл-Сөздүк

Энергетика ресурстарынын жоготуусу

ЭНЕРГЕТИКА РЕСУРСТАРЫНЫН ЖОГОТУУСУ – энергетикалык ресурстардын эсептелген жана пайдалуу колдонулган өлчөмдөрүнүн ортосундагы айырма.

Энергетика ресурстарынын жоготуусу

Потери энергетических ресурсов

Котормолордун мисалдары: Энергетика ресурстарынын жоготуусу

Кыргызча Орусча
6.Каржы ресурстарынын болушу. 6.Availability финансовых ресурсов
токой ресурстарынын абалына, корголушуна жана сакталышына, жаңыртылып өстүрүлүшүнө жана пайдаланылышына көзөмөл жүргүзүүнү уюштурууга катышуу; участвовать в осуществлении контроля за состоянием, охраны и защиты, воспроизводства и использования лесных ресурсов;
токойлордун, аңчылык фондунун жаңыртылып өстүрүлүшүнө, абалына, корголушуна жана сакталышына, токой ресурстарынын пайдаланылышына көзөмөл жүргүзүү; осуществлять контроль за состоянием, воспроизведение, охраны и защиты лесов и охотничьего фонда, и использования лесных ресурсов;
- суу ресурстарынын абалы жана пайдаланылышы жөнүндө өз учурунда жана так маалыматтарды берүүдөн баш тартканда же бурмаланган маалыматтарды бергенде; - Отказ от предоставления своевременной и адекватной информации или представление искаженной информации о состоянии и использовании водных ресурсов;
тигилген дарактардын түрлөрүн жана жаш курамын, алардын абалын, токой ресурстарынын сапаттык жана сандык мүнөздөмөлөрүн аныктоо менен токой фондусун каттоону; инвентаризация лесного фонда с определением видового состава и возраста древостоев, их состояния, качественных и количественных характеристик лесных ресурсов;
токойлордун абалына, жаңыртылып өстүрүлүшүнө, корголушуна жана сакталышына, токой жана аңчылык ресурстарынын пайдаланылышына көзөмөл жүргүзүүнү уюштурууга катышуу; участвовать в осуществлении контроля за состоянием, воспроизводством, защитой и охрана лесов, а также использования лесных и охотничьих ресурсов;
Ошентип, БРАФ ресурстарынын наркы коммерциялык банктар үчүн 7 пайызды түзгөн, ал эми акыркы карыз алуучулар үчүн - 12 пайыздан (ипотекалык насыялоо) 17 пайызга (микрокаржылоо) чейин болгон. Таким образом, стоимость SFBR ресурсов для коммерческих банков составила 7 процентов, а для конечных заемщиков - от 12 процентов (ипотечное кредитование) до 17 процентов (микрофинансирования).
Акча-кредит саясатынын инструменти, ал Борбордук банк тарабынан белгиленген пайыздык ченди түшүндүрөт жана экономикада акча ресурстарынын баасынын базалык көрсөткүчү катары кызмат кылат. Инструмент денежно-кредитной политики, представляющий собой устанавливаемую центральным банком процентную ставку и служащий базовым ориентиром цены денежных ресурсов в экономике.
Токой таксалары - дүмүр акы, түп акы - токой ресурстарынын ар кандай түрлөрүнөн пайдалануу үчүн Өкмөт тарабынан белгиленген, ал ресурстарды коргоо жана жаңыртып өстүрүүнүн чыгымдарын камсыз кылуучу акы. Лесные налоги выплаты, установленные Правительством Кыргызской Республики для использования различных типов лесных ресурсов, которые обеспечивают возмещение расходов, связанных с охранной и воспроизведение этих лесных ресурсов.
Экологиялык экспертиза - ишке ашырылышы айлана-чөйрөнүн жана жаратылыш ресурстарынын абалына тике же кыйыр таасир этүүчү болжолдонуучу чечимдердин экологиялык тобокелдигинин жана коркунучунун деңгээлин аныктоо. Экологическая экспертиза - оценка экологического риска и опасности, вытекающие из целевых решений, реализация которых прямо или косвенно оказывают влияние на состояние окружающей среды и природных ресурсов.
Бардык суу объектилеринин, алар жайгашкан жерлердин, анын ичинде сууну коргоо аймактарына жана тилкелерине бөлүнгөн жерлердин, андагы топтолгон суу ресурстарынын жыйындысы Кыргыз Республикасынын мамлекеттик суу фондусун түзөт. Совокупность всех водных объектов, земли занимают такие объекты, включая землю отведенное для защиты воды и их водах составляющего государственного водного фонда Кыргызской Республики.
тийиштүү аймакты тейлеген жана мамлекеттик, жеке менчикке таандык ишканаларга караштуу болбогон транспорт, энергетика, суу менен жабдуу, канализация курулуштары менен коммуникацияларынын тармактары жана инфраструктура объекттери; сети и сооружения инфраструктуры для транспорта, энергетики, водоснабжения, очистки сточных вод, сетей связи и инфраструктуры инженерных, обслуживающих территорию местного самоуправления и не принадлежащие государству или PRIVA
Токой чарбачылыгы - иш милдеттерине: токойлорду изилдөө жана эсепке алуу, аларды коргоо, сактоо жана жаңыртып өстүрүү, токойду пайдалууну жөнгө салуу, токой ресурстарынын пайдаланылышына көзөмөл жүргүзүү кирген материалдык өндүрүш тармагы. Лесного хозяйства отрасль материального производства, которая осуществляет функции исследования и инвентаризации лесов, а также охрана, защита и воспроизводство лесов, регулирование лесопользования, контроль за использованием лесных ресурсов.
Мамлекеттик суу фондусу суу ресурстарынын сакталышын жана жаңыланып турушун камсыз кылуу, ичүү, чарбалык-тиричилик, өнөр жайлык, айыл чарбалык, энергетикалык, транспорттук, рекреациялык жана башка муктаждыктарды канааттандыруу, коруктардын, заказниктердин Государственный водный фонд предназначен для безопасного хранения и пополнения водных ресурсов, удовлетворяющих питьевой, бытового потребления промышленных, сельскохозяйственных, энергетики, транспорта, рекреационного и иных нужд, сохраняя оговорок, сохра
Мамлекеттик материалдык резерв: ички базарда сурам менен сунуштардын ортосунда дал келбестик пайда болгон учурда чийки зат жана отун-энергетика ресурстарынын, азык-түлүктүн эң маанилүү түрлөрү менен камсыз кылуу убактылуу бузулган учурда экономиканы турук Государственного материального резерва выделяется на: оказание государственной поддержки различных секторов экономики, предприятий, учреждений, организаций с целью стабилизации экономики в случае временного нарушения питания с главным важных типов о
Токой фондусунун абалына, корголушуна жана сакталышына, жаңыртып өстүрүлүшүнө, токой ресурстарынын пайдаланылышына мамлекеттик көзөмөл жүргүзүү бардык мамлекеттик жана мамлекеттик эмес уюмдар менен жарандар тарабынан Кыргыз Республикасынын токой мыйзамдар Государственный контроль за состоянием, охраны и защиты, воспроизводства и использования лесного фонда осуществляется с целью обеспечения соблюдения всеми государственными и негосударственными организациями и частными лицами с требованиями лесного ноге
Сууларды коргоо жана сарамжалдуу пайдалануу максатында суу ресурстарынын санынын жана сапатынын жол берилген көрсөткүчтөрүнө, суулардын көрсөткүчтөрүн өлчөөнүн тактык нормаларына талаптарды регламенттөөчү жана суу объектилерине өндүрүштүк жана башка иштер Для того, чтобы обеспечить защиту и рациональное использование воды, унитарную систему нормативно-технических, санитарных, гигиенических и метрологического обеспечения должны быть введены свистеть Шал регулировать требования к количественным и качественны

Котормолордун мисалдары: Энергетика ресурстарынын жоготуусу

Кыргызча Англисче
6.Каржы ресурстарынын болушу. 6.Availability of financial resources
токой ресурстарынын абалына, корголушуна жана сакталышына, жаңыртылып өстүрүлүшүнө жана пайдаланылышына көзөмөл жүргүзүүнү уюштурууга катышуу; to participate in exercising control over condition, guarding and protection, reproduction and use of forest resources;
токойлордун, аңчылык фондунун жаңыртылып өстүрүлүшүнө, абалына, корголушуна жана сакталышына, токой ресурстарынын пайдаланылышына көзөмөл жүргүзүү; to exercise control over condition, reproduction, guarding and protection of forests and hunting fund, and use of forest resources;
- суу ресурстарынын абалы жана пайдаланылышы жөнүндө өз учурунда жана так маалыматтарды берүүдөн баш тартканда же бурмаланган маалыматтарды бергенде; - refusal to submit timely and adequate information or submission of distorted information on the state and use of water resources;
тигилген дарактардын түрлөрүн жана жаш курамын, алардын абалын, токой ресурстарынын сапаттык жана сандык мүнөздөмөлөрүн аныктоо менен токой фондусун каттоону; inventory of the Forest Fund with identification of species composition and age of forest stands, their condition, qualitative and quantitative characteristics of forest resources;
токойлордун абалына, жаңыртылып өстүрүлүшүнө, корголушуна жана сакталышына, токой жана аңчылык ресурстарынын пайдаланылышына көзөмөл жүргүзүүнү уюштурууга катышуу; to participate in exercising control over condition, reproduction, protection and guarding of forests, as well as use of forest and hunting resources;
Ошентип, БРАФ ресурстарынын наркы коммерциялык банктар үчүн 7 пайызды түзгөн, ал эми акыркы карыз алуучулар үчүн - 12 пайыздан (ипотекалык насыялоо) 17 пайызга (микрокаржылоо) чейин болгон. Thus, the cost of SFBR resources for commercial banks constituted 7 percent and for final borrowers - from 12 percent (mortgage credit lending) to 17 percent (microfinancing).
Акча-кредит саясатынын инструменти, ал Борбордук банк тарабынан белгиленген пайыздык ченди түшүндүрөт жана экономикада акча ресурстарынын баасынын базалык көрсөткүчү катары кызмат кылат.
Токой таксалары - дүмүр акы, түп акы - токой ресурстарынын ар кандай түрлөрүнөн пайдалануу үчүн Өкмөт тарабынан белгиленген, ал ресурстарды коргоо жана жаңыртып өстүрүүнүн чыгымдарын камсыз кылуучу акы. Forest taxes are payments established by the Government of the Kyrgyz Republic for using various types of forest resources, which ensure reimbursement of costs relating to guarding and reproduction of these forest resources.
Экологиялык экспертиза - ишке ашырылышы айлана-чөйрөнүн жана жаратылыш ресурстарынын абалына тике же кыйыр таасир этүүчү болжолдонуучу чечимдердин экологиялык тобокелдигинин жана коркунучунун деңгээлин аныктоо. Ecological expertise - assessment of ecological risk and danger arising from targeted decisions, implementation of which directly or indirectly have an impact on the condition of the environment and natural resources.
Бардык суу объектилеринин, алар жайгашкан жерлердин, анын ичинде сууну коргоо аймактарына жана тилкелерине бөлүнгөн жерлердин, андагы топтолгон суу ресурстарынын жыйындысы Кыргыз Республикасынын мамлекеттик суу фондусун түзөт. The aggregate of all water objects, the lands occupied by such objects including land alloted for water protection and their waters shall constitute State Water Fund of the Kyrgyz Republic.
тийиштүү аймакты тейлеген жана мамлекеттик, жеке менчикке таандык ишканаларга караштуу болбогон транспорт, энергетика, суу менен жабдуу, канализация курулуштары менен коммуникацияларынын тармактары жана инфраструктура объекттери; networks and facilities of infrastructure for transportation, energy, water supply, waste-water treatment, communications networks, and engineering infrastructure facilities servicing the territory of local self-governments and not owned by state or priva
Токой чарбачылыгы - иш милдеттерине: токойлорду изилдөө жана эсепке алуу, аларды коргоо, сактоо жана жаңыртып өстүрүү, токойду пайдалууну жөнгө салуу, токой ресурстарынын пайдаланылышына көзөмөл жүргүзүү кирген материалдык өндүрүш тармагы. Forestry is a branch of material production which exercises the functions of forest study and inventory, as well as of guarding, protection, and reproduction of forests, regulation of forest use, control over the use of forest resources.
Мамлекеттик суу фондусу суу ресурстарынын сакталышын жана жаңыланып турушун камсыз кылуу, ичүү, чарбалык-тиричилик, өнөр жайлык, айыл чарбалык, энергетикалык, транспорттук, рекреациялык жана башка муктаждыктарды канааттандыруу, коруктардын, заказниктердин State Water Fund is designated for safe-keeping and replenishment of water resources, satisfying drinking, household consumption, industrial, agricultural, power engineering, transport, recreational and other needs, maintaining reservations, preserves, fl
Мамлекеттик материалдык резерв: ички базарда сурам менен сунуштардын ортосунда дал келбестик пайда болгон учурда чийки зат жана отун-энергетика ресурстарынын, азык-түлүктүн эң маанилүү түрлөрү менен камсыз кылуу убактылуу бузулган учурда экономиканы турук The state material reserve is earmarked for: rendering state support to different sectors of economy, companies, institutions, organizations for the purpose of stabilization of economy in case of temporary violation of supply with mostly important types o
Токой фондусунун абалына, корголушуна жана сакталышына, жаңыртып өстүрүлүшүнө, токой ресурстарынын пайдаланылышына мамлекеттик көзөмөл жүргүзүү бардык мамлекеттик жана мамлекеттик эмес уюмдар менен жарандар тарабынан Кыргыз Республикасынын токой мыйзамдар State control over condition, guarding and protection, reproduction and use of the Forest Fund shall be exercised with the purpose of ensuring the compliance by all state and non-government organizations and individuals with the requirements of forest leg
Сууларды коргоо жана сарамжалдуу пайдалануу максатында суу ресурстарынын санынын жана сапатынын жол берилген көрсөткүчтөрүнө, суулардын көрсөткүчтөрүн өлчөөнүн тактык нормаларына талаптарды регламенттөөчү жана суу объектилерине өндүрүштүк жана башка иштер In order to provide protection and rational use of water, a unitary system of normative, technical, sanitary, hygiene and metrological provision shall be introduced whish shal regulate requirements for quantity and quality standards of water resources, me

Можете поискать примеры использование слово Эл-Создук: