Меню
Эл-Сөздүк

сөздүк

словарь;
кыргызча-орусча сөздүк киргизско-русский словарь;
түшүндүрмөлүү сөздүк толковый словарь;
энциклопедиялык сөздүк энциклопедический словарь.

сөздүк

  • dictionary
  • vocabulary
  • wordbook
  • сөздүк

    [sözdük]
    söz ustası, beliğ

    сөздүк

    зат. Алфавит тартибине келтирилип, мааниси түшүндүрүлгөн же башка тилге которулган сөздөрдүн тизмеси берилген китеп. Кыргызча-орусча сөздүк. Орусча-кыргызча сөздүк. Түшүндүрмө сөздүк.
    Основные характеристики
    Часть речиИмя существительное
    Ед. числосөздүк
    Множ. числосөздүктөр
    Склонение по падежам - "сөздүк"
    Ед. число
    ПадежиЕд. число
    Именительный Кто?, Что?сөздүк
    Родительный Чей?сөздүктүн
    Дательный Кому?, Чему?, Кому?, Куда?сөздүккө
    Винительный Кого?, Что?сөздүктү
    Местный Где?, У кого?сөздүктө
    Исходный Где?, У кого?сөздүктөн
    Множ. число
    ПадежиМнож. число
    Именительный Кто?, Что?сөздүктөр
    Родительный Чьи?сөздүктөрдүн
    Дательный Кому?, Чему?, Кому?, Куда?сөздүктөргө
    Винительный Кого?, Что?сөздүктөрдү
    Местный Где?, У кого?сөздүктөрдө
    Исходный Откуда?, От кого?сөздүктөрдөн

    Примеры переводов: сөздүк

    Кыргызский Русский
    орусча кыргызча сөздүк Русско-киргизский словарь
    2001-жыл салыштырганда окуучулардын сөздүк запасы 10,2%га төмөндөп кеткен. Словарный запас учащихся по сравнению с 2001, сократилось на 10,2%.
    окуучулардын сөзүн өнүктүрүүгө жана сөздүк запасын толуктоого көңүл бурууга; #ИМЯ?
    Ар кандай тапшырмаларда сөздүк көндүмдөрдү көрсөтүү деңгээли ар түрдүү жана 31,2%дан 83,7%га чейин өзгөрөт. Уровень речевого мастерства варьируется в разных заданий cetween 31,2% и 83,7%.
    Башталгыч мектептин окуучуларынын сөздүк запасынын азайышы балдардын сөзүн жакырлантат, сүйлөшүү үчүн сөзүн өтө азайтат. Уменьшается словарный запас учащихся в начальных школах влияет детской речи и снижает словарный запас общения до минимума.
    Окуучулардын сөз көндүмдөрүнүн жогорку эмес деңгээли окутуунун бардык тилдери жана бардык сабактар боюнча окуучулардын сөздүк запасын толуктоо жана кеңейтүү зарылдыгы жөнүндө айгинелейт. Низкий уровень вербальных навыков предполагает необходимость пополнить и расширить словарный запас ученикам во всех изученных языков и предметов.
    Сабаттуулукка тестке 30 тапшырма кирген, алар темөнкү блокторду камтыйт: окуу жана түшүнүү, сабаттуу жазууга көндүмдөр, сөздүк запасын пайдалана билүү, ойду жазуу жүзүндө туюнта билүү көндүмү. Тест Грамотность составили 30 заданий разбиты на следующие разделы: чтение и понимание, навыки письма и способность использовать словарный запас и выражение мыслей в письменной форме.
    2005- жылдагы тесттин тапшырмалары сөздүк, грамматикалык, орфографиялык, пунктуациялык жана турмуштук кендүмдөрдү аныктоого карата түзүлдү, функционалдык сабаттуулукту текшерүүгө суроолор биринчи жолу киргизилди. Задачи для теста 2005 были разработаны, чтобы показать оральный, грамматику, орфографию, пунктуацию и жизненных навыков и впервые были включены вопросы о функциональной грамотности.
    Мисалы, окуу жана түшүнүү 5-7, 12-16, 23-28-тесттеринин тапшырмалары боюнча бөлүштүрүлгөн; ойду жазуу жүзүндө туюнтуу жана грамматика 8-11,1 9-22-тесттик суроолордо бир мезгилде бир тапшырмада текшерилди; сөздүк запасын пайдалана билүү жана алардын 29-30- Например, чтение и понимание прочитанного был протестирован в назначениях 5-7, 12-16 и 23-28, написано выражение и грамматика, испытывали одновременно в одном назначении в тестовых вопросов 8-11 и 19-22; Возможность использования лексики и правильно понят
    сөздүк мүнөзү жок айрым тамгадан, сандан, тамгалардын жана (же) сандардын айкалышынан, тилдин өзүнчө үчтөн кем эмес бирдигинен аралашып туруучу жалпыга таанылган аталыштар (компания, ассоциация ж.б.), ошондой эле тилдеги демейдеги сөздөрдү (эл аралык, жал те, состоящие из отдельных фигур или букв и (или) деятелей невербального характера, состоящих из комбинации менее трех отдельных единиц языка общепринятых названий (компаний, ассоциаций и т.д.), а также типичные слова в

    Примеры переводов: сөздүк

    Кыргызский Английский
    орусча кыргызча сөздүк
    2001-жыл салыштырганда окуучулардын сөздүк запасы 10,2%га төмөндөп кеткен. The vocabulary of pupils compared to 2001, has fallen by 10.2%.
    окуучулардын сөзүн өнүктүрүүгө жана сөздүк запасын толуктоого көңүл бурууга; -Pay attention to developing verbal ability and increasing vocabulary.
    Ар кандай тапшырмаларда сөздүк көндүмдөрдү көрсөтүү деңгээли ар түрдүү жана 31,2%дан 83,7%га чейин өзгөрөт. The level of verbal proficiency varies in different assignments cetween 31.2% and 83.7%.
    Башталгыч мектептин окуучуларынын сөздүк запасынын азайышы балдардын сөзүн жакырлантат, сүйлөшүү үчүн сөзүн өтө азайтат. The reduced vocabulary of pupils in primary schools affects children's speech and reduces the vocabulary of communication to a minimum.
    Окуучулардын сөз көндүмдөрүнүн жогорку эмес деңгээли окутуунун бардык тилдери жана бардык сабактар боюнча окуучулардын сөздүк запасын толуктоо жана кеңейтүү зарылдыгы жөнүндө айгинелейт. The low level of verbal skills implies the need to replenish and expand pupils vocabulary in all studied languages and subjects.
    Сабаттуулукка тестке 30 тапшырма кирген, алар темөнкү блокторду камтыйт: окуу жана түшүнүү, сабаттуу жазууга көндүмдөр, сөздүк запасын пайдалана билүү, ойду жазуу жүзүндө туюнта билүү көндүмү. The Literacy test comprised 30 assignments broken down into the following sections: reading and comprehension, writing skills and ability to use vocabulary and expression of thoughts in writing.
    2005- жылдагы тесттин тапшырмалары сөздүк, грамматикалык, орфографиялык, пунктуациялык жана турмуштук кендүмдөрдү аныктоого карата түзүлдү, функционалдык сабаттуулукту текшерүүгө суроолор биринчи жолу киргизилди. The tasks for the 2005 test were designed to show oral, grammar, spelling, punctuation and life skills and for the first time contained questions on functional literacy.
    Мисалы, окуу жана түшүнүү 5-7, 12-16, 23-28-тесттеринин тапшырмалары боюнча бөлүштүрүлгөн; ойду жазуу жүзүндө туюнтуу жана грамматика 8-11,1 9-22-тесттик суроолордо бир мезгилде бир тапшырмада текшерилди; сөздүк запасын пайдалана билүү жана алардын 29-30- For example, reading and reading comprehension was tested in assignments 5-7, 12-16 and 23-28, written expression and grammar were tested simultaneously in one assignment in test questions 8-11 and 19-22; ability to use vocabulary and correctly understand
    сөздүк мүнөзү жок айрым тамгадан, сандан, тамгалардын жана (же) сандардын айкалышынан, тилдин өзүнчө үчтөн кем эмес бирдигинен аралашып туруучу жалпыга таанылган аталыштар (компания, ассоциация ж.б.), ошондой эле тилдеги демейдеги сөздөрдү (эл аралык, жал the ones consisting of separate figures or letters and (or) figures of non-verbal nature, consisting of combination of less than three separate language units of generally accepted names (companies, associations and etc.), as well as typical words in the

    Можете поискать примеры использование слово Эл-Создук: