Кыргызский | Русский |
---|
Редактор грамматикалык жана маанилик, ошондой эле орфографиялык каталарды карап чыгат. | Редактор ищет грамматических и использования ошибок, а также для орфографические ошибки.. |
Окуучулардын орфографиялык жана пунктуациялык сабаттуулук деңгээлдеринин темөндөгөнү байкалды. | Там было снижение орфографии и пунктуации грамотности.. |
Шаардык окуучулар (72,2%) орфографиялык көндүм өнүктүрүү деңгээли боюнча айылдыктардан (57,7%) кыйла ашып кетишти. | Городские школьники (72,2%) значительно опережают сельских (57,7%) из них в орфографических навыков.. |
Башталгыч мектеп окуучуларынын орфографиялык көндүмүн өнүктүрүү деңгээли тапшырманын татаалдыгына жараша 38,7%дан 97,8%га чейин өзгөрет. | Уровень развития орфографических умений и навыков учащихся начальных школ варьируется от 38,7% до 97,8% в зависимости от сложности.. |
Орфографиялык тапшырмаларды түз чечүүгө жана түрдүү көлөмдөгү жана мазмундагы тексттерди өз алдынча иштөөдө орфографиялык көндүмдөрдү көрсөтүүгө тапшырмаларды айырмалоо керек. | Задачи напрямую решить орфографические задания следует отличать от выражения навыки правописания через индивидуального состава текстов разного размера и содержания.. |
Сабаттуулук тести сүйлөө, грамматикалык, орфографиялык, пунктуациялык жана турмуштук көндүмдөрүн аныктоого карата түзүлдү, ошондой эле функционалдык сабаттуулугун текшерүүгө суроолорду камтыды. | Тест на грамотность основан на определении оральный, грамматические, орфографические, пунктуационные и жизненных навыков. Он также состоял из вопросов, направленных на изучение функциональной грамотности.. |
2005- жылдагы тесттин тапшырмалары сөздүк, грамматикалык, орфографиялык, пунктуациялык жана турмуштук кендүмдөрдү аныктоого карата түзүлдү, функционалдык сабаттуулукту текшерүүгө суроолор биринчи жолу киргизилди. | Задачи для теста 2005 были разработаны, чтобы показать оральный, грамматику, орфографию, пунктуацию и жизненных навыков и впервые были включены вопросы о функциональной грамотности.. |
Ошол эле учурда мектептин кийинки звеносунда окуусун улантуу үчүн сөзддүн грамматикалык, орфографиялык жана пунктуациялык көндүмдөрдү өздөштүрүүнүн жетишсиз деңгээлине башталгыч мектептин окуучуларынын ээ экендиги аныкталды. | В то же время стало известно, что ученики начальных школ не имели элементарных навыков словесного, грамматические, орфографические, пунктуационные и успешно продолжить следующую фазу их образования.. |
Орфографиялык сабаттуулук чакан тексттерди түзүүгө же өз алдынча түзүлгөн суроолорго жооптор боюнча тапшырмаларга текшерилгендиктен орфографиялык көндүмдөрдүн, б.а, автоматташтырылган операциялардын түзүлүшү жетишерлик жогорку деңгээлде эмес деп айтууга б | Так орфографической грамотности рассматривается составляя мини-текстов или самостоятельно сформулировать ответы на вопросы, недостаточный уровень орфографических навыков, т.е. автоматизированных операций, могут быть видны.. |