Демек, бул учурда жалпыга либерализм деген аталыш менен белгилүү болгон саясий философияны колдонууга болот.
Этот ответ является политическая философия наиболее часто помечены либерализм..
Бирок тыюу салынган нерселерге түздөн-түз чабуул жасаган көрүнүштөрдү либерализм экен деп ойлоо чоң жаңылыштык.
Это не значит, что атака на табу является таковой выражением либерализма..
Учурдагы либерализм менен демократиянын салттары, кандайдыр бир деңгээлде динден тышкары болгон азыркы замандын белгилерин камтыгандыктан, аталган маселе олуттуу мааниге ээ.
Это важный вопрос отчасти потому, что традиции либерализма и демократии, описанные до сих пор являются особенности О.А. современности, который имеет отчетливо светский характер..
Ислам дининин социалдык, экономикалык, адеп-ахлактык жана саясий шарттарынын, бир караганда, либерализм үчүн дагы, жарандык коом үчүн дагы эч кандай келечеги жоктой сезилиши мүмкүн.
На первый взгляд, социальные, экономические, этические и политические последствия ислама может показаться бесперспективным для верующих в любом либерализма или гражданского общества..
Анык либерализм назариятсынын негизин түптөй турган динди табуу маселеси, жарандык коомду аяккы максат катары эмес, ачык-айкын процесс кылып көрсөткөн либералдык идеологияга байланыштуу.
Задача нахождения религию, которая может обеспечить поддержки в виде чистой теории либерализма в том, что либеральная концепция гражданского общества является открытым процессом, а не конечное состояние..
Бүгүнкү күндөгү либерализм жана жарандык коом сыяктуу, чектелбеген көпчүлүк принцибин жактоону ислам дини жокко чыгарган, башкача айтканда, мыйзамды туруксуз сандык ыкма менен белгилөөгө жол бербеш керек.
Приверженность беспрепятственному правлению большинства специально исключается ислама, так же, как это в современном либерализме и гражданского общества: для определения права не могут быть оставлены на произвол возможно переходных численных процедур..